keskiviikko 13. helmikuuta 2013

Surkeiden sattumusten sarja (?)

Huomenna on yksi niistä kahdesta, se ensimmäinen päivä, jolloin mä pääsen leikkimään prinsessaa!
Wanhat on huomenna, ja mä odotan pelonsekaisin tuntein huomista sekasortoa, kun sitä jo tänäänkin ihan riittämiin on ollut: En voikaan tanssia ihanilla ballerinoilla, jotka olin juuri ostanut. Pitääkin sitten ottaa huomenna korot jalkaan! Kun äitin kanssa väännettiin mekkoa päälle ja olin just hehkuttanut, että kuinka ihanaa on kun mun mekkoa ei tarvinnut lyhentää, niin auta armias, johan me tajuttiin: mekkohan sillon syksyllä valittiin mulle just sen mukaan, että voin tanssia koroilla. No, kaikkea ei voi muistaa. Harjottelut jäi vaan vähän vähäseks, mutta onneks oon nainen ja mun settingeihin kuuluu "korkokenkämood". Ainakin toivottavasti!
Nyt vaan sitten kuvitellaan kaikkea, mikä voi mennä huomenna väärin. Suoristusrauta polttaa mekon, meikit valahtaa sateessa, korko katkeaa, mekko repeää, nervous breakdown tapahtuu ja juuri ennen tansseja minä ja Henkka itketään maassa ja kirotaan meidän paskaa elämää. En mä pessimisti ole tai mitenkään negatiivinen, tällä hetkellä mä vaan tunnen olevani enemmän teinityttö kuin koskaan! Mä taidan itseasiassa tykätä tästä.. ! :)

Eli tässä se nyt on! Mä en meinannut ottaa tota pukua tänään ollenkaan pois päältä kun sen päälleni vetäisin, ihastelin vaan itteäni peilistä :)
(Mun haukkuki pääs kuvaan!)

Ja nyt, mä tarviin teijän neuvoja! Eli kaikki jotka nyt luette tän tekstin, niin jooooko antakaa mielipiteennekin, anonyymitkin! (Mulla on melkein 2000 sivunkatselukertaa, mä tiedän, että tätä lukee enemmän kuin 16 ihmistä!)

Miten laitan hiukset huomenna?
Aamulla siis mun, Henkan ja erään ystävän nenät suuntaavat kohti arabianrantaa, kampaamoon (Happy State). Mä en siis tosiaankaan ole vielä päättänyt, miten mun hiukset laittaisin. Mietin jotain nutturaa, mutta taitaapi mun hiukset olla ihan liian lyhyet sellaiseen..
No, mutta kampauksen näette sitten huomenna kun kokoon tänne vastoinkäymisten sarjan :D

(kuvalla ei mitään ideaa, mun mielestä jotenkin kiva :D)

Aika menee nykyään jotenkin kauhean nopeasti. Oon joskus kuullut sellaisen väittämän, että aika menee sitä nopeammin, mitä vanhemmaksi tulen. Mä kelasin, että toi väittämä pätee vaan näihin keski-ikäsiin, ja ns. ikäloppuihin. Kai se sitten pätee muhunkin, tai sitten mä oon vaan aina ollut niin pikkuvanha, että nään jo nyt elämän lipuvan silmien edestä ohi :) No ei, vitsivitsi. Justhan äsken mä olin ite ykkösellä, ihastelemassa meidän koulun kakkosten pukuloistoa. Katoin niitä ja suunnittelin omia tansseja, mietin, miten kaikki kakkoset oli yhtäkkiä niin kauhean.. Vanhan näköisiä? Ehkä mä vaan jotenkin tajusin wanhojentanssien syvimmän olemuksen. On muutenkin outoa ajatella, että esimerkiksi mä ja Henkka ollaan seurusteltu kohta 15 kuukautta. Siis yli vuoden. Ja vastahan me tutustuttiin ja oltiin, ah, niin söpöjä yhessä! :D

No, aika kuluu ja sille ei voi mitään. Voisi ainakin kulua nopeasti mun synttäreihin!



Kaikki rupeaa näyttämään jo aika väsyneiltä. Onneks loma alkaa heti tanssien jälkeen, ihanaa! Nyt voin ihan suoraan sanoa että näin yhdeksän kurssin meiningillä mä aion lomalla nostaa jalat pöydälle, lukea viimein ton aina järjettömän jännän murhamysteerin loppuun, nukkua, käydä leffassa ja tehdä just niinkun mä haluan :) !

Anteeks murut, hajanainen teksti. Ajattelin, että tää on sallittua, kun kerta saatte niin upeet tekstit torstaista ja perjantaista!

P.S. Meijän koulu, medialukio, on niin super että tanssitaan sekä torstaina että perjantaina. Ja perjantaina sitte biletetään! :)

8 kommenttia:

  1. hei toi ajankulumisjuttu on muuten niin totta! ja mikä vielä karmivampaa, mä löysin joskus sellasen laskurin joka näyttää, kuinka monta vuotta on hetkeen, jona elämä tuntuu olevan puolessa välissä - siis juuri sillä periaatteella, että mitä vanhempi on, sitä nopeammin aika kuluu. se tais olla joskus vähän yli kakskymppisenä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei yök!
      Mun elämä on aina vaan, ikuisesti ja aina, just alussa, ja siinä parhaassa vaiheessa! :)
      Mä en todellakaan aio kuunnella jotain laskuria, pois meistä tollaset!

      Poista
  2. Vastaukset
    1. Muuten joo mut poikaystävälle tulee sellaset, ja kelasin hakee ehkä jotain vähän naisellisempaa. Kai tonne päähän jonkinlaista kikkuraa ilmestyy :)

      Poista
  3. Iiiihana toi mekko! Tosi nätti c:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :)
      Ootan ihan täpinöissäni et postaat sen oman mekkos! :D

      Poista
  4. Aivan super ihana toi mekko! Ja oot nätti:)

    http://monchemin-suvi.blogspot.fi/
    käy kattelees jos vaan ehit:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos tosi paljon!
      Ja varmasti käyn kattomassa heti kun vaan kerkiin! :)

      Poista