sunnuntai 27. tammikuuta 2013

Meet me

Eka blogiteksti on aina vaikein;
Pitäisi keksiä jotain luovaa, jotain hienoa, jotain, millä mä saisin teidän mielet vangittua tähän tekstiin. Mun pitäisi keksiä upea elämäntarina, lisätä siihen paljon kuvia, saada teidät liikuttumaan, suuttumaan ja nauramaan samaan aikaan. Luoda teille elämyksiä, mielikuvia, saada teidät koukkuun ja odottamaan jokaista tekstiä niinkuin narkki uutta heroiinipiikkiä.
Ehkä mä vaan alkajaisiksi myönnän teille, että siihen mä en pysty. Sen pystyn kyllä teille kertomaan, että mä kirjoitan, ja yleensä ihan hyvin - taikuriksi musta ei kylläkään ole.
Ekassa blogitekstissä mä luultavasti kerron teille jotain itsestäni, sillä kukaan ei ole mua tässä teille esittelemässä -- Anteeksi siis töykeyteni.

Heippa!
Olen Pinja Toikka, vielä 17 vuotias lukiolainen, joka päätyi (jälleen) aloittamaan uuden tekstisarjan tänne suureen ja pelottavaan blogiviidakkoon, tarkoituksena kai jollain tapaa viihdyttää teitä. Onnistuin jopa panostamaan niin paljon, että sain siskon tekemään mulle bannerinkin tänne :) Ikuinen onnettomuus tietotekniikassa ilmottautuu!
Mun tarkoituksena olisi valmistua ylioppilaaksi ja ainakin näiltä näkymin lukea itsensä psykologiksi. Toisaalta, pakko ehkä näin alkajaisiksi myöntää, että mitä mun mielipiteeseen tulee; se vaihtuu, asiassa kuin asiassa ja usein.
Mä olen ihan kiva tyyppi, tai ainakin pidän itseäni sellaisena. Monien suusta on päässyt sanat hupsu ja myötätuntoinen kun ne on mua kuvaillut. Toisaalta, mitä mä olen teille näitä kertomaan, etteköhän te osaa omat päätelmänne tehdä tekstien perusteella (tai tekstin).
Mä olen tyttö, ja toivon että sen tosta kuvasta huomaa. Asun Vantaan perukoilla, siis kehäkolmosen, a.ka susirajan väärällä puolen. Voisin väittää, että susien kanssa taistelu on aiheuttanut sen, että oon aika kovaa tekoa. Seurustelen, ja mulla on pikkusisko, isoveli, äiti ja hauva :)

Varoituksen sanana voisin teille myös sen kertoa, että tämä ei ole lifestyleblogi, ainakaan siinä muodossa, mitä te ootte tottunut lifestyleblogeja näkemään. Mun tarkoituksena on kirjoittaa, ja nimenomaan kirjoittaa mun elämästä, koska siitä mä nautin, ja sillä tavalla mä näytän teille, että mä olen elossa. Kuviakin luultavasti teksteihin tulee, omistanhan mä nyt aivan superhienon kameran! Se mun kamera sisältyy tohon mun superhienoon älypuhelimeen, siinä on hei salamakin! <3

So you got the idea. :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti